Pyssel, inredning, och andra projekt

Hej! Nu startar jag min nya blogg "passion for projects".

Jag har alltid massa projekt pågång, och ibland är det aldeles för många idéer i mitt huvud som jag inte ens hinner genomföra.
Men jag ska försöka ta tag i så mycket som jag kan och har tid med och visa er här i bloggen.

Här ser ni hur ni kan göra pysslet själv också.

Jag kommer även sälja mina kreationer och ta emot specialbeställningar =)

* Virka * Sy * Sticka * Inreda * Tutorials * Inspiration * Klippa och klistra * Pyssla * Pärla * Rita * Sminka *

m.m

Jag hoppas ni kommer gilla min blogg!


(Hello! Now I start my new blog "passion for projects".

I always have
a lot of projects going, and sometimes I have too many ideas in my head that I do not even have time to implement.
But I'll try to do as much as I can and have time to, and I´ll show you in this blog. Here you learn how to make these crafts yourself as well.
I will also sell my creations and accept special orders =)

*
Crochet * Sew * Knit * Decorate * Tutorials * Inspiration * Cut and paste * Craft * Pearl * Draw * Make-up *

and more


I hope you will like my blog!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback