My Fluffy Lamp



Såg en lampa gjord på fjädrar på internet som jag blev heeeeeeeeelt kär i! Men den kostade 60.000 kr!! inte billigt direkt.

Sen googlade jag lite på fjäderlampan och såg några som gjort egna som var nästan likadana! fast gjorda på Kaffefilter! Så jag köpte några rislampor och letade efter räfflade kaffefilter men dom är väldigt svåra att få tag på nuförtiden. Tillslut så bestämde jag mej för att köpa vanliga som jag sen vek och klippte! VILKET JOBB!!! Det tog lång tid men sen blev den äntligen klar! Och den blev lika fin som jag hoppats!

Har märkt att det ändå finns ett intresse att endel vill köpa den.
Så nu tänkte jag sälja den, så det är först till kvarn =) Om fler vill ha den så kan jag göra fler men tror jag kommer ta mer för dom då, så passa på nu när jag säljer den för 500 kr, finns i umeå.

*  *  *  *  *  *

(In English- I Saw a lamp made of feathers on the internet that I was toooootaly in love with! But it cost 60,000 kr! not cheap.

Then
I googled a bit on the feather light and saw a few who made ​​their own that was almost the same! Made of Coffee filter! So I bought some ricelamps and looked for ribbed coffee filters, but they are very hard to come by nowadays. Eventually I decided to buy the ordinary which I then folded and cut! WHAT A JOB! It took a long time but then it became finally clear! And it was as nice as I hoped!

I Have
noticed that there is an interest to buy it.
So now
I intend to sell it. If more people want it, I can do more but think I will sell them for a little higher price, so take the opportunity now that I'm selling it for 500kr, available in Umeå)





Kommentarer
Postat av: NinaEmma

Hej Anna!

Jätte fin lampa, älskar den! Är nästan lite sugen på göra sådana, skulle bara dö om man kunde göra dem i 50-tals grönt och ljusrosa:) Kolla in vår blogg och överväg att komma på vår "invigning". Just nu ligger fokus på möbler men liksom för dig kokar huvudet över av ideér av allt möjligt inom inredning,pyssel och möbler!

2012-02-28 @ 04:03:15
URL: http://redesignedbyne.se
Postat av: sandra

finblogg

2012-02-28 @ 04:30:51
URL: http://www.sandrabloggar.se
Postat av: Sandra

Hej vilken fin blogg!

Förlåt för lång kommentar och ifall jag verkar desperat, men det är jag hihi (A)



Har en tävling på bloggen nu om dagens blogg.

Anledningen till att jag har det är för att jag behöver all hjälp jag kan få för att samla in röster på min son då han är med och deltar i en tävling!



Gå in på denna länken och gör det 2 lätta reglerna och du har chansen att bli dagens blogg samt att få betydligt mycket flera läsare!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/tavling.html



(har du röstat tidigare på min son så går det nu att rösta om på nytt då allting börjat om ifrån noll)



KOM IHÅG, DU HJÄLPER MIN SON OCH DET ÄR JAG EVIGT TACKSAM FÖR & VILL DÅ HJÄLPA DIG GENOM ATT HA EN TÄVLING! <3

2012-02-28 @ 09:08:57
URL: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback